חגיגות 2024 במבצעים מטורפים שלא כדי לפספס!

חגיגות 2024 במבצעים מטורפים!

10% הנחה + הטבות לחברי מועדון | לחצו כאן 

פיתוח תמונות ופוסטרים

פיתוח תמונות

פיתוח תמונות ופוסטרים

תמונה שווה אלף מילים, ובגלל זה אנחנו אוהבים לצלם ולתעד כל שנייה חשובה בחיים שלנו. תמונות הן מזכרות מהרגעים הכי משמעותיים בחיים שלנו – ימי הולדת, אירועים משפחתיים, גיוס לצבא, חתונות, לידה, ועוד ועוד. אמנם פיתוח תמונות נחשב לדרך מיושנת של אלבום מאובק ששוכב במדף אצל סבא וסבתא, אבל אצלנו בבלוק סטורי פיתוח התמונות נחשב למתנה ייחודית ומזכרת אוהבת. אנחנו דוגלים בפיתוח תמונות אונליין בסטייל מגניב, שקצת שונה מהאלבום המאובק של סבא וסבתא – פוסטרים, תמונות מרובעות או תמונות פולארויד.

מזכרות מתוקות מרגעים יפים

לפיתוח תמונות מחיר לא רק מוחשי, אלא גם סנטימנטלי – את התמונות, שהן הזכרונות הכי מתוקים שלנו, אנחנו מחלקים לחברים ובני משפחה, ותולים בבית, באוטו ובמקומות הכי ביתיים שלנו. לכל תמונה יש סיפור מצחיק, מרגש או מפתיע מאחוריה, וזאת המזכרת שאנחנו בבלוק סטורי רוצים להעניק לכם! תמונות קטנות או גדלות, בסטייל מיושן או חדשני – אצלנו יש הכל מהכל. 

WOW פיתוח תמונות – איכות וואו!

כדי שהתמונות והפוסטרים שלכם יצאו הכי וואו, יש כמה כללים עליהם יש להקפיד בעת ההעלאה. ראשית, יש לקחת בחשבון כי התמונה נחתכת בשוליים בכמה מ”מ, ולכן וודאו שהאובייקט החשוב נמצא במרכז התמונה. וודאו כי התמונה שהעלתם גדולה, ברורה חדה ומוארת מספיק – נתונים אלו יאפשרו לערוך את התמונה ולהדפיס אותה באיכות הטובה ביותר. פוסטרים, אינסטבלוק או תמונות פולארויד? בואו לפתח את הסטייל הטרנדי ביותר אצלנו בבלוק סטורי!

פיתוח תמונות מחיר וגדלים

מה עוד כדאי לדעת על פיתוח התמונות אצלנו? תוכלו לבחור מבין תשעה גדלים שונים, כאשר הקטן שבהם הוא X1510, והגדול ביותר עומד על 90X60. מחירי פיתוח תמונה נעים בין 2.5 ש”ח ל-129 ש”ח בהתאם לגדלים. אצלנו בבלוק סטורי, התמונות מודפסות על נייר מט, יחד עם הרבה אהבה ומקצועיות. פיתוח תמונות אונליין מעולם לא היה קל יותר – נכנסים לאתר, בוחרים את הדיל שרוצים ומעלים תמונה באיכות טובה. מוודאים שהתמונה עלתה לממשק ורק לאחר מכן מכניסים אותה לסל הקניות, משם אפשר להמשיך לסייר באתר או לשלם על ההזמנה. יש לכם שאלות נוספות? תרגישו חופשי לפנות אלינו. 

רוצים לפתח תמונות בקליק? לחצו כאן

שתפו:

פוסטים נוספים

מתנה אישית

מתנה עם תמונה | מתנה מעוצבת

מתנות | מתנות עם תמונות  אנחנו הישראלים נחשבים לעם חם, שאוהב להרעיף אהבה ולשמח בכל הזדמנות אפשרית. ואיך אפשר להראות את החיבה שלנו ללא מתנות?

הדפסה על אבן בזלת 20x30

הדפסה על אבן בזלת

הדפסה על אבן בזלת המטרה שלנו בבלוק סטורי היא לעזור לכם לבחור מתנות מקוריות עם נגיעה אישית במיוחד – תמונה, הקדשה או תיעוד של רגע

יש לכם שאלה?

חדשים אצלינו?
חברי מועדון מקבלים 10% הנחה לזמן מוגבל על האתר!

נרשמים למועדון החברים של בלוק סטורי ומקבלים בנוסף עוד 5% הנחה במעמד סל הקניות!
(בקנייה מעל 149₪)
*למעט קנבסים ופיתוח תמונות

*בכפוף לתקנון המבצעים מתחלים מידי שבוע :)
*חדש תשלום ב-Apple pay!