חגיגות 2024 במבצעים מטורפים שלא כדי לפספס!

חגיגות 2024 במבצעים מטורפים!

10% הנחה + הטבות לחברי מועדון | לחצו כאן 

מתנה עם תמונה | מתנה מעוצבת

מתנה אישית

מתנות | מתנות עם תמונות 

אנחנו הישראלים נחשבים לעם חם, שאוהב להרעיף אהבה ולשמח בכל הזדמנות אפשרית. ואיך אפשר להראות את החיבה שלנו ללא מתנות? אנחנו מחלקים מתנות מרגע הלידה של האדם ובכל אירוע חשוב בחייו – מתנה לימי הולדת, מתנה לחברה, מתנות לעובדים, מתנה ללידה, מתנה לאבא ואמא, מתנה לבת מצווה ומתנה לבר מצווה ועוד . לוח השנה הישראלי מלא בחגים ובימי חגיגות כמו יום המשפחה, יום האם ויום האהבה. אפשר לחשוב שבאיזשהו שלב הרעיונות למתנה מקורית ייגמרו…. ופה אנחנו נכנסים לתמונה! אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב מבחירת המתנה ועד רגע ההענקה שלה. אנחנו נעזור לכם לחשוב על מתנה מקורית עם טאץ’ אישי, שיהפוך אותה לייחודית במיוחד.

מה קונים ולמי?

אחת הבעיות שמתעוררת בבחירת מתנות ליקרים שלנו היא – מה קונים ולמי? אנחנו מציעים הדפסת עיצוב אישי על מגוון חומרים – בלוקי עץ, זכוכית, קנבס, אבני בזלת, כוסות, מחזיקי מפתחות, פאזלים ועוד! רוצים להעניק מתנה לגבר או מתנה לאבא? כדאי לבחור בעיצוב פשוט וקלאסי כמו בלוק זכוכית או עץ. הדפסה על אבן בזלת תשתלב נהדר בסלון המעוצב של אמא, וסבא וסבתא ישמחו לקבל קולאז’ תמונות של כל הנכדים שלהם. מתנה לבת מצווה ובר מצווה יכולה להיות קולאז’, פוסטר או תמונה מהבוק שצולם עבור האירוע.

מתנות עם תמונות

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, וזה באמת משפט שקשה להתווכח איתו. בעידן בו הצילום כה פשוט ונגיש, אנחנו נוהגים לשלוף את הסמארטפון ולתעד כל רגע מצחיק, שמח ומרגש בחיים שלנו, כל תחילת צעד חדש או שינוי בחיים – יום הולדת, מעבר דירה או גיוס לצבא. כצלמים מקצועיים שאוהבים לתעד ולנצור רגעים משמעותיים בחיים, אנחנו בבלוק סטורי חושבים שמתנות עם תמונות הן שילוב מנצח שקשה לטעות איתו. מתנה עם תמונה יכולה לעורר כל כך הרבה רגשות, והכי חשוב – היא אישית ומיועדת במיוחד לאדם שהיא נבחרה עבורו.

מתנה אישית מא’ ועד ת’ 

בעזרת המגוון הרחב שיש בגלריית האתר תוכלו לסייר, להתבונן בפריטים ולקבל רעיון למתנה. המגוון הרחב שלנו מתאים לכל אירוע ולכל בן אדם – מתנה לגבר או לאישה, מתנה לבן זוג, מתנה לסבא וסבתא ועוד. כל פריט באתר שלנו יכול להימכר גם בכמויות, כך שהם מתאימים עבור מתנות לעובדים, מתנות לחברים ולבני משפחה. במעמד בחירת החבילה תוכלו להעלות את התמונה או ההקדשה אותה אתם מעוניינים לצרף למתנה – יש להקפיד על תמונה ברורה וחדה. לאחר שהתמונה תעלה, תוכלו להוסיף את ההזמנה לסל הקניות. הפינוק שלנו לא נגמר בבחירת העיצוב – רוצים לשדרג את המתנה שלכם? בתוספת תשלום סמלית תוכלו להוסיף אריזת צלופן וסרט או כרטיס ברכה. שנתראה רק בשמחות!

התחילו בכמה קליקים פשוטים לעצב לעצמכם את המתנה המושלמת לחצו כאן

שתפו:

פוסטים נוספים

פיתוח תמונות

פיתוח תמונות ופוסטרים

פיתוח תמונות ופוסטרים תמונה שווה אלף מילים, ובגלל זה אנחנו אוהבים לצלם ולתעד כל שנייה חשובה בחיים שלנו. תמונות הן מזכרות מהרגעים הכי משמעותיים בחיים

הדפסה על אבן בזלת 20x30

הדפסה על אבן בזלת

הדפסה על אבן בזלת המטרה שלנו בבלוק סטורי היא לעזור לכם לבחור מתנות מקוריות עם נגיעה אישית במיוחד – תמונה, הקדשה או תיעוד של רגע

יש לכם שאלה?

חדשים אצלינו?
חברי מועדון מקבלים 10% הנחה לזמן מוגבל על האתר!

נרשמים למועדון החברים של בלוק סטורי ומקבלים בנוסף עוד 5% הנחה במעמד סל הקניות!
(בקנייה מעל 149₪)
*למעט קנבסים ופיתוח תמונות

*בכפוף לתקנון המבצעים מתחלים מידי שבוע :)
*חדש תשלום ב-Apple pay!