חגיגות 2024 במבצעים מטורפים שלא כדי לפספס!

חגיגות 2024 במבצעים מטורפים!

10% הנחה + הטבות לחברי מועדון | לחצו כאן 

הדפסה על ספל | שלט לדלת בעיצוב אישי

שלט לדלת

שלט לדלת והדפסה על ספל, מה שצריך לדעת!

אנחנו נוהגים לתעד מגוון רגעים מהחיים שלנו במהלך היום יום, החופשות והחגים. מה אפשר לעשות עם כל כך הרבה רגעים יפים ומרגשים? לנו בבלוק סטורי יש מספר רעיונות יצירתיים עבורכם. תחום ההדפסות על חפצים נחשב לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות בעיקר בשל הערך הסנטימנטלי הגדול של העיצובים והייחודיות של הטאץ’ האישי. מחפשים מתנה מגניבה עם נגיעה אישית? יש לנו מספר הצעות בשבילכם.

רעיונות מקוריים למתנה

אצלנו באתר יש מבחר מתנות אישיות להציע לכם: הדפסת תמונות לתלייה ולהצגה בבית- תמונות על בלוקי עץ, הדפסה על זכוכית, הדפסה על אבן בזלת ועוד. מלבד תמונות לתלייה, תוכלו למצוא אצלנו גם חפצים שימושים עליהם ניתן להדפיס תמונה או הקדשה אישית – מחזיקי מפתחות, בקבוקים, הדפסה על ספלים, פאזלים ועוד. אנחנו מציעים גם שלט לדלת בעיצוב אישי – מתנה שנחשבת למינימליסטית ויכולה להקפיץ בטוויסט את העיצוב של הדירה החדשה שלכם ולשדר הרמוניה בין החדרים.

הדפסה על חפצים

הדפסה על חפצים הם טרנד פופולארי בשנים האחרונות מכמה סיבות. ראשית, חפצים קטנים עשויים להיות שימושיים ביום יום כמו – מחזיקי מפתחות, ספלים ובקבוקים. שנית, חפצים אלו מאפשרים יצירתיות על ידי הוספת תמונה והקדשה, מה שהופך אותם למיוחדים יותר ומותאמים אישית במיוחד עבור המשתמש. הדפסה על ספל נחשבת למתנה מבוקשת במיוחד – לקפה של הבוקר או לתה חם ומנחם. אנחנו בבלוק סטורי מציעים שירותי הדפסה מתקדמים ומקוריים במיוחד כמו למשל שלטים לדלת בעיצוב אישי – מתנה נהדרת לילדים ולמשפחה עבור קבלת חדר חדש או מעבר דירה.

הדפסה על ספל

אצלנו באתר קיימים מספר סוגים של הדפסות על ספלים: הדפסה על ספל אמייל, הדפסה על ספל לבן בעיצוב חופשי והדפסה על כוס הקסם. כוס מיוחדת וקסומה שמגיעה בצבע שחור פשוט ובמגע עם מים רותחים נחשף עיצוב מדליק. כאשר הספל מתקרר – הוא שב להיות שחור ופשוט. כוס הקסם היא מתנה מגניבה וטרנדית שמתאימה לכל גיל ובמיוחד לילדים ונוער. כדי לראות את ההקדשה והתמונה – מקבל המתנה יצטרך למזוג משקה רותח אל תוך הספל ולקבל רגע של קסם. איך מזמינים? העלו את התמונה אותה תרצו להדפיס על הספל וודאו שהיא עומדת בקריטריונים הרשומים בעמוד ההזמנה.

לאחר שתשלימו את העיצוב תוכלו להוסיף את ההזמנה לסל ולבצע רכישה.

הדפסה על בקבוק אלומניום
הדפסה על בקבוק אלומניום לבן
ספל מעצב
הדפסה על ספל לבן, עיצוב שלנו תמונה שלכם!

 

שלט לדלת כניסה

שלט לדלת מותאם אישית נפוץ מאוד בכניסות לבתים, לחדרי ילדים, בנייני משרדים, גנים ועוד. תוכלו למצוא אצלינו מגוון עיצובים/לעצב בעצמכם את השלט שלכם. השלט לדלת שלנו עשוי מעץ קשיח ועמיד ומודפסת ישירות בטכניקת הסובלימציה עם צבעיים חיים וחדים.

שתפו:

פוסטים נוספים

מתנה אישית

מתנה עם תמונה | מתנה מעוצבת

מתנות | מתנות עם תמונות  אנחנו הישראלים נחשבים לעם חם, שאוהב להרעיף אהבה ולשמח בכל הזדמנות אפשרית. ואיך אפשר להראות את החיבה שלנו ללא מתנות?

פיתוח תמונות

פיתוח תמונות ופוסטרים

פיתוח תמונות ופוסטרים תמונה שווה אלף מילים, ובגלל זה אנחנו אוהבים לצלם ולתעד כל שנייה חשובה בחיים שלנו. תמונות הן מזכרות מהרגעים הכי משמעותיים בחיים

הדפסה על אבן בזלת 20x30

הדפסה על אבן בזלת

הדפסה על אבן בזלת המטרה שלנו בבלוק סטורי היא לעזור לכם לבחור מתנות מקוריות עם נגיעה אישית במיוחד – תמונה, הקדשה או תיעוד של רגע

יש לכם שאלה?

חדשים אצלינו?
חברי מועדון מקבלים 10% הנחה לזמן מוגבל על האתר!

נרשמים למועדון החברים של בלוק סטורי ומקבלים בנוסף עוד 5% הנחה במעמד סל הקניות!
(בקנייה מעל 149₪)
*למעט קנבסים ופיתוח תמונות

*בכפוף לתקנון המבצעים מתחלים מידי שבוע :)
*חדש תשלום ב-Apple pay!