חגיגות 2024 במבצעים מטורפים שלא כדי לפספס!

חגיגות 2024 במבצעים מטורפים!

10% הנחה + הטבות לחברי מועדון | לחצו כאן 

הדפסה על עץ/ תמונה על עץ – כל מה שאתם צריכים לדעת!

אינטבלוק מרובע

הדפסה על עץ 

תקופת החגים מלאה במפגשים משפחתיים שכוללים ארוחות חג טעימות, בגדים יפים, צחוקים וכמובן – חלוקת מתנות. משנה לשנה, מלאכת בחירת המתנות נעשית קשה יותר ואנחנו מנסים להיות מקוריים משהיינו בשנה שעברה. פרחים? שוקולדים? או אולי כלים למטבח? איזו מתנה לקנות ולמי? אנחנו בבלוק סטורי מבינים את ההתלבטות מאחורי תהליך בחירת המתנות, ולכן אנחנו כאן כדי להציע לכם מתנה מיוחדת שכוללת תמונה אישית שמפותחת בטכנולוגיית הדפסה על עץ. אצלנו תמצאו מגוון מתנות ייחודיות שמתאימות לכל חג ואירוע: תמונה על בלוק עץ , קנבס או בזלת. נוסף לתמונות, אנו מבצעים הדפסות על שלל מוצרים כמו ספלים, שלטים לבית או מחזיקי מפתחות. 

בלוק עץ? אינסטבלוק? – סגנונות הדפסה על עץ

אינטבלוק מרובע
הדפסת תמונה על עץ בסגנון מרובע, מודפס בהדפסה תרמית
הדפסה על עץ
הדפסת פוטובלוק/ תמונה על עת בסגנון מרובע, הדפסה ישירה על עץ MDF

הסגנון הפופולארי ביותר לעיצוב התמונות להדפסה הוא ריבוע שווה צלעות, מה שמוכר לנו כתמונות האינסטגרם הקלאסיות ומכונה אינסטבלוק וגם פוטובלוק. צורת הריבוע נחשבת להרמונית ונעימה לעין, וניתן להזמין אותה במספר גדלים. היתרון בחיתוך תמונה לריבוע הוא למקד את הפוקוס בנושא המרכזי של התמונה, ללא רעשי רקע או שוליים מיותרים. נוסף על כך, רוב התמונות שנמצאות בחשבונות האינסטגרם שלנו כבר חתוכות לריבוע, וזה יחסוך לנו מעט מזמן הבחירה והעיצוב. אצלנו תוכלו להדפיס על כל בלוק תמונה מרגעים יפים בחייכם ובחיי יקירכם.

אז איך מזמינים?

יש לכם תמונות יפות שאתם רוצים לפתח אותם כמזכרת? נהדר! איך מזמינים אצלנו באתר? ממשק ההזמנות שלנו נוח ביותר וידידותי למשתמש. אתם נכנסים לאתר ובוחרים את הצורה שמוצאת חן בעיניכם ואת הדיל שתרצו להזמין. לאחר מכן תתבקשו להעלות את התמונה אותה תרצו להדפיס על הבלוק, לערוך אותה ולהכניס את העיצוב הגמור לסל הקניות. בזמן שההזמנה שמורה בסל הקניות, תוכלו להמשיך לסייר באתר ולבצע הזמנות נוספות. חשוב לציין כי אצלנו בבלוק סטורי, מודפסת על כל בלוק תמונה בהתאמה אישית, וכל הזמנה מקבלת את מלוא תשומת הלב והיחס לפרטים הכי קטנים.

מתנה שמקרבת לבבות

מה כל כך מיוחד בתמונה על בלוק עץ? ולמה תחום פיתוח התמונות על בלוקי עץ כל כך פופולארי בשנים האחרונות? תמונה אישית לא רק מעידה על קרבה, אלא גם על אכפתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. מתנות מגניבות של פוטובלוק מתאימות לכל אירוע ולכל אדם בחיינו. העץ הוא חומר חזק, טבעי ואותנטי, שמחבר אותנו לאדמה ותורם לתחושת החום והביתיות, ולכן בלוקי העץ שלנו משתלבים יפה בכל מקום בבית – אם זה בסלון, בחדר השינה או אפילו במסדרון. 

להזמנה פשוטה ומהירה לחצו כאן

שתפו:

פוסטים נוספים

מתנה אישית

מתנה עם תמונה | מתנה מעוצבת

מתנות | מתנות עם תמונות  אנחנו הישראלים נחשבים לעם חם, שאוהב להרעיף אהבה ולשמח בכל הזדמנות אפשרית. ואיך אפשר להראות את החיבה שלנו ללא מתנות?

פיתוח תמונות

פיתוח תמונות ופוסטרים

פיתוח תמונות ופוסטרים תמונה שווה אלף מילים, ובגלל זה אנחנו אוהבים לצלם ולתעד כל שנייה חשובה בחיים שלנו. תמונות הן מזכרות מהרגעים הכי משמעותיים בחיים

הדפסה על אבן בזלת 20x30

הדפסה על אבן בזלת

הדפסה על אבן בזלת המטרה שלנו בבלוק סטורי היא לעזור לכם לבחור מתנות מקוריות עם נגיעה אישית במיוחד – תמונה, הקדשה או תיעוד של רגע

יש לכם שאלה?

חדשים אצלינו?
חברי מועדון מקבלים 10% הנחה לזמן מוגבל על האתר!

נרשמים למועדון החברים של בלוק סטורי ומקבלים בנוסף עוד 5% הנחה במעמד סל הקניות!
(בקנייה מעל 149₪)
*למעט קנבסים ופיתוח תמונות

*בכפוף לתקנון המבצעים מתחלים מידי שבוע :)
*חדש תשלום ב-Apple pay!